niedziela, 21 sierpnia 2011

Mój pierwszy raz

Hej, to moja pierwsza notka na tym blogu, co prawda nie jest on moim pierwszym, ale poprzednie istniały kilka lat temu i nikt już o nich nie pamięta. Myśl o pisaniu zrodziła się już jakiś czas temu, potem moja przyjaciółka założyła swojego bloga, w którym opisuję trudy związane z przebywaniem na diecie i cały swój dzienny jadłospis, wytrzymała już 3 tygodnie i myślę, że da radę o wiele więcej!:)
Dlaczego założyłam bloga akurat dziś? Zrobiłam to, ponieważ wczoraj wybrałam się z nią na długo oczekiwane Lekkostronnicze Piwo, pojawiłyśmy się chwilę wcześniej, dlatego mogłyśmy jeszcze posłuchać o tworzeniu videobloga w internecie, spodobał mi się ten pomysł, tym bardziej, że wypowiadały się tam osoby, które są znane ze swoich filmików na całym świecie i mają do tego duży talent, z boku umieszczę Wam linki do ich profili na YouTube, na prawdę warto obejrzeć to co tworzą. Ze względu na to, że nie czuję się jeszcze na siłach aby zrobić własny filmik, założyłam tego oto bloga. Tematyka nie jest określona, będzie o wszystkim i o niczym a na pewno o tym, co dzieję się aktualnie w moim życiu. Mam nadzieję, że znajdzie się kilka osób, których zainteresują moje teksty:)

Dodam jeszcze kilka słów o dniu dzisiejszym, nie wydarzyło się nic ciekawego i jedynym ciekawszym elementem dnia było spotkanie z chłopakiem, którego uczę niemieckiego- zapomniałam dodać, że niemiecki to moja pasja, staram się poznawać ten język i kulturę ludzi, którzy się nim posługują, jest to tak zwana wymiana umiejętności, ponieważ on pomoże mi przygotować się do matury rozszerzonej z matmy, którą mam zamiar napisać. Spotkanie nie trwało może zbyt długo, bo nieco ponad godzinę, ale udało mi się obgadać z nim podstawowe tematy i zagadnienia, mam też nadzieję, że nie zanudziłam go zbytnio, bo trochę z tego kojarzył a wiem, że takie powtórki bywają żmudne. Tuż po spotkaniu miałam wybrać się rowerem na małą przejażdżkę do Raszyna, ale tak zasiedziałam się w domu, że zrobiło się ciemno i stwierdziłam, że daruję sobie ten pomysł a jego realizację pozostawię na jutro:)
Myślę, że jak na pierwszy raz i tak sporo się napisałam, zachęcam do komentowania. Buziaki! :*

1 komentarz: