czwartek, 25 sierpnia 2011

Prawko:)

Dzisiaj napiszę trochę wcześniej, żeby mieć pewność, że o niczym nie zapomnę. No więc poranna wizyta u okulisty wypadła bardzo dobrze i o dziwo całość zajęła mi tylko godzinę. Kolejny raz usłyszałam magiczne słowa: Nie musimy jeszcze zmieniać okularów, ale zapisz się na kontrolę za pół roku:) Mam ten plus, że okulary są mi potrzebne tylko w domu, bo noszę je do czytania, czasem do komputera czy przy oglądaniu filmów. Mam nadzieję, że nigdy nie będę potrzebowała ich na stałe, a jeśli zajdzie taka potrzeba to na pewno wybiorę soczewki^^
Zaraz po lekarzu pojechałam do WORD-a, żeby zapisać się na egzamin, miałam szczęście, bo wyznaczyli mi termin już na tą środę dokładnie w południe. Powiem Wam, że zaczęłam się troszkę tym faktem stresować biorąc pod uwagę, że nie przerobiłam jeszcze sama w domu nawet połowy pytań jakie mogą paść, więc muszę się brać do roboty bo będzie ze mną ciężko. 
Później chwilka u babci, wspólne zakupy i takie tam. Chyba udało mi się ją udobruchać, bo ostatnio podobno była na mnie trochę obrażona, że jej nie odwiedzam. Hm...
Ale teraz najważniejsza wiadomość, w związku z brakiem informacji od mojej pracodawczyni, postanowiłam jutro pojechać do wujka na wieś pod Warszawę, nie wiem czy będę miała tam czas, żeby wstawiać notki więc wcześniej o tym uprzedzam. Mam nadzieję,na chwilę odpoczynku, leżąc na słońcu z dobrą książką.
 To tyle na dzisiaj, czekam jeszcze na telefon od siostry, bo chce do niej wpaść po filmy, ale nie wiem co z tego będzie, bo jeszcze jest w pracy, 
Miłego weekendu i wypoczywajcie, bo to już ostatnie dni wakacji! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz