niedziela, 28 sierpnia 2011

Powrót do domu!

Dzisiaj wróciłam do domu:) Odpoczęłam trochę na wsi, często po takich wycieczkach dziwię się, bo ludzie tam, cała moja rodzina mają takie małe problemy. Inaczej się tam żyje, wszystko tak jakby działo się trochę wolniej, osobiście mogę tam spędzić kilka dni, ale później zaczynam się nudzić a ta nuda zaczyna mnie męczyć. Po tych 3 dniach czuję się wypoczęta, ale mam też ochotę wybrać się tam jeszcze raz. Niestety musiałam wrócić tak szybko, rozpoczyna się rok szkolny, trzeba załatwić jeszcze kilka spraw z podręcznikami, zrobić małe zakupy itd. Udało mi się spędzić też chwilę na słońcu, to pierwszy raz w te wakacji, pogoda w tym roku niestety nie dopisała i nawet myślę, czy aby nie przejść się kilka razy na solarium, bo jestem strasznie blada. Co jeszcze, hmm trochę poczytałam, powcinałam świeżo zebranych malin, zrobiłam mus z jabłek z ogrodu wujka a do tego naleśniki(wyszły przepysznie:) ) a teraz siedzie już sobie na fotelu, w rogu walizka, której jak zwykle nie chce mi się rozpakować, ostatnio stała tak ponad tydzień aż protesty mamy stały się coraz większe i wrzuciłam wszystko do prania :P Myślę, że obejrzę jeszcze jakiś film przed snem i się położę, pewnie przed 12 się nie wyrobię:)
Życzę spokojnej nocy, dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz